خبرگزاری کار ایران

قیومی:

رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۱۴

​فرماندار تهران به شهروندان توصیه کرد: در ساعت های ابتدایی روز که هم به لحاظ ترافیکی خیابان ها خلوت تر است و هم شعب اخذ رای، برای مشارکت در انتخابات اقدام کنند و و رای دهی خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت: فرآیند انتخابات و رای گیری تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی ادامه داد: صبح امروز و در دقایق نخست آغاز انتخابات مرحله دوم، رهبر معظم انقلاب از طریق دستگاه تمام الکترونیک، رای خود را به صندوق انداختند و توصیه ما هم به مردم این است که اول وقت که حوزه ها خلوت تر است، رای دهند.

قیومی اضافه کرد، درکل حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تعداد سه هزار و ۷۰۰ صندوق و در شهر تهران ۲هزار و ۸۷۴ صندوق رای الکترونیک آرای مردم را ثبت می‌کنند.

قیومی افزود: ۳۱۳ صندوق رای سیار برای بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی اختصاص یافته است.

فرماندار تهران یادآور شد: یکی از پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت برای رای دادن لازم است، البته اولویت با کارت ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز