خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پسر نوجوان کرجی در اثر گاز گرفتگی سگ روانه بیمارستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۵۶

بهداد نعمتی، پسر ١٢ ساله کرجی در اثر گاز گرفتگی سگ بدون صاحب از چند ناحیه در بدن دچار آسیب شد و از روز دوشنبه سوم اردیبهشت در بیمارستان تحت درمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهداد نعمتی، پسر نوجوان ١٢ ساله ساکن کرج، دوشنبه سوم اردیبهشت در منطقه ۴۵ متری گلشهر، خیابان قلندری در پارک بهار و بر اثر حمله و گازگرفتگی سگ بدون صاحب در بیمارستان بستری شد که همچنان تحت درمان است.

پدر بهداد نعمتی در گفت‌وگو به خبرنگار ایلنا با ابراز تأسف از حادثه پیش آمده، اظهار کرد: حدود ساعت ٢٠ روز دوشنبه سوم اردیبهشت، پسرم با سر و صورت خونی وارد منزل شد و گفت که مورد حمله سگ بلاصاحب قرار گرفته است.

پدر بهداد در مورد وضعیت جسمانی پسرش خبر داد که این پسر نوجوان  از ناحیه پشت پلک، گونه، بینی، لب، هر دو دست، انگشتان و ران پای چپ دچار حادثه شد که به مدت ۶ روز در بیمارستان مدنی، بخش اعصاب و روان در حال درمان است.

او گفت که از زمان اتفاق و بعد از تزریق واکسن هاری بهداد در بیمارستان مدنی کرج بستری شد و پزشکان متخصص عفونی اجازه ترخیص ندادند که داروهای آنتی بیوتیک به موقع تزریق شود.

پدر بهداد گفت که بچه اش دوستدار حیوانات است و بچه ای نیست که سگ‌ها را اذیت کند. سگ‌ها را دوست دارد و اتفاقا قبل از زمان حادثه، نزدیک سگ رفته بود که آن را نوازش کند اما ظاهراً سگ ترسیده و به او حمله کرد.

او ادامه داد: تا کنون سگ‌هایی زیادی به همراه صاحبان خود در پارک‌ها و سطح شهر دیده است که آرام هستند و مشکلی برای شهروندان ایجاد نکرده اند. حتی سگ‌های بلاصاحب هم دیده است که در سطح شهر پرسه می‌زنند ولی وحشی نیستند اما متاسفانه این اتفاق برای بهداد پیش آمد.

این شهروند کرجی تاکید کرد: تا کنون هیچ مسئول مدیریت شهری از حال بهداد خبری نگرفته و به ملاقاتش نیامده است ولی امیدوارم سگ‌های بلاصاحب را ساماندهی کنند که این اتفاق برای شهروند دیگر پیش نیاید چون دوست ندارم بچه دیگری را در وضعیت بهداد ببینم.

او گفت که بهداد ورزشکار است و ٧ سال در رشته رزمی مشغول فعالیت است و بچه مقاومی است ولی اگر بچه دیگری دچار این حادثه می‌شد، قطعا آسیب بیشتر می‌دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز