خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

کارگران مهمترین رکن مدیریت شهری ارومیه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۳۰۸

پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه شهری ارومیه محصول تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی است

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن مدیریت شهری هستند گفت:شهرداری ارومیه به این رکن اصلی جامعه توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنان دغدغه مجموعه شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، حسین مهدی‌زاده شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری ارومیه به همراه خانواده‌هایشان در سالن دو هزار نفری خانه جوان برگزار شد.

حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر، از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی، رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن  مدیریت شهری هستند، عنوان کرد: شهرداری ارومیه به این رکن اصلی که جامعه کارگری است، توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنان دغدغه مجموعه است.

مهدی‌زاده اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوانمند قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در خدمت مجموعه مدیریت شهری هستم، توجه ویژه به کارگران جزو سیاست های اصلی بوده و همواره قدردان تلاش‌‌های آنها هستم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار کلانشهر ارومیه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با مجموعه مدیریت شهری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری نقشی اثرگذار عنوان کرد و‌گفت:با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی در صدد اتمام پروژه های ناتمام و اجرای پروژه های جدید در شهر هستیم.

مهدی‌زاده با ابراز قدردانی از همراهی و همکاری مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار محترم آذربایجان‌غربی؛ روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی کلانشهر ارومیه را ماحصل همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل نهادها و دستگاه‌های نظارتی، قضایی و اجرایی استان توصیف کرد و خاطرنشان کرد:امروز به برکت فضای همدلی موجود در مرکز استان از یک سو پروژه‌های عمرانی راکد به ریل فعالیت و اجراء بازگردانده شده و از سوی دیگر پروژه‌های جدید عمرانی با محوریت ترافیک شهری، توسعه فضای سبز و بهبود زیرساخت‌های شهری همچون توسعه شبکه معابر و اجرای طرح نهضت آسفالت‌ریزی تعریف و در مرحله اجرا قرار دارند که تعامل دستگاه‌های اجرایی و در رأس آنها، نقش راهبردی مقام عالی استان هم در ایجاد فضای تعاملی بین دستگاه‌های اداری و اجرایی و هم در گره‌گشایی از موانع موجود نقشی تاثیرگذار داشته است.

شهردار ارومیه، کارگران را سرمایه‌های ارزشمند انسانی در جامعه عنوان کرد و افزود: نقش کارگران زحمتکش در ارائه خدمات به شهروندان و پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نقشی مهم و اساسی است و بر همین اساس، توجه ویژه به مباحث رفاهی و معیشتی همکاران سازمان‌های خدماتی شهرداری همواره مورد تاکید بوده و در اولویت برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری قرار دارد.

در ادامه این  مراسم از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل و به مناسبت روز کارگر به قید قرعه به ۵۰نفر از کارگران خدوم این شهرداری سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز