خبرگزاری کار ایران

نجات جان ۷ نفر و امداد رسانی به ۱۰ خانواده آسیب دیده از آبگرفتگی باران در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴۲۲

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه، با تلاش نجاتگران هلال احمر جان هفت نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات دیزج دیز خوی نجات داده شد گفت: همچنین با توجه به بارش باران و آبگرفتگی منازل در شهرک ولیعصر خوی به ۱۰خانواده آسیب دیده امداد رسانی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید محبوبی اظهار کرد: عصر امروز بدنبال گزارشی مبنی بر گرفتاری هفت نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج دیز شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی‌ افزود: نجاتگران با حضور به موقع در این عملیات و با توجه به صعب العبور بودن مسیر و باتلاقی شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل‌های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

محبوبی ادامه داد: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه دیدگانی که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند توزیع شد.

وی افزود: همچنین با توجه به بارش باران در شهرستان خوی و آبگرفتگی تعدادی از منازل شهرک ولی عصر این شهرستان  ۳تیم امداد نحات به محل حادثه اعزام شدند.

محبپبی ادامه داد: با تلاش امدادگران ارزیابی خسارت وارد آمده به منازل صورت گرفت و امدادگران توانستند به ۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امداد رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز