خبرگزاری کار ایران

وزیر میراث فرهنگی:

چهارمحال و بختیاری به قطب گردشگری در کشور تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۶۰

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: چهارمحال و بختیاری با پتانسیل های بالایی که دارد می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله ضرغامی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بسیار سودآور است و می‌تواند درآمد پایدار ایجاد کند.

وی افزود: در حوزه گردشگری تعداد پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رکوردی برای کل تاسیسات گردشگری شامل بخش‌های اقامتی، هتل‌های چهار ستاره، پنج ستاره و مراکز مختلف گردشگری است که تا پایان سال بتوان افتتاح کرد.

ضرغامی بیان کرد: در آخرین جلسه هیأت دولت و بعد از ارائه گزارش مشروح درخصوص آخرین پروژه‌های گردشگری در سراسر کشور، مقرر شد بانک مرکزی ۱۰ هزار میلیارد تومان به صورت ویژه در اختیار پروژه‌های گردشگری قرار دهد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: چهارمحال و بختیاری از استان‌هایی است که می‌تواند قطب گردشگری باشد، موقعیت آب و هوایی بسیار خوب، اکوتوریسم و گردشگری و طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد، بخش‌های تاریخی استان بخش‌های مفصلی است، یک استان ویژه و تاریخی است بسیاری از آثار تاریخی این استان شاید به ۱٠ هزار سال قبل می‌رسد.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله ضرغامی ۲۰ اردیبهشت‌ ماه به شهرکرد سفر کرد و در این سفر از پل تاریخی زمان‌خان سامان، گرداب بن و مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر بازدید می کند و در پایان سفر یک روزه خود به مراسم روز هفشجان و روز فرخشهر خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز