خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خلبان واحدی:

شرکت در انتخابات یک فریضه و لبیک به فرمان رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۱۰

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مجتمع ۱۹ بهمن نهاجا در انتخابات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ظهر امروز در مجتمع ۱۹ بهمن نهاجا، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه این حضور، به لزوم شرکت در تمامی انتخابات اشاره کرد و گفت: همه ما در انتخابات با قدرت شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد انتخاب اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند که کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، میزان مشارکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: نمایندگانی که با پشتوانه رأی بالا انتخاب شوند می‌توانند اقدامات مؤثرتری را انجام دهند.

وی افزود: دشمن با استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ای در جنگ شناختی و ادراکی خود، تلاش دارد به نحوی القا کند که مردم به واسطه برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد، در حالی که این یک برآورد اشتباه و ناظر بر نداشتن شناخت واقعی از مردم با بصیرت و دشمن شناس است.

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: شرکت در انتخابات برای تک تک ما یک فریضه الهی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور پررنگ در تعیین سرنوشت این کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز