خبرگزاری کار ایران

مدیر جمعیت هلال احمر مازندران:

بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۷۸

مدیر جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۴۲ هزار و ۷۵۷ نفر از خدمات امدادی هلال احمر مازندران در حوادث و سوانح بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی فخاری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن هفته هلال احمر شعار این هفته را « ما با شما سربلندیم» عنوان کرد و گفت: افتخارات ارزشمندی را با حضور حفظ کرامت انسانی از رویکردهای مهم اعلام کرد و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از پنج قدرت توانمند دنیا در پاسخگویی به حوادث و سوانح و دومین کشور بعد از چین در کمیت داوطلبین و خیرین است که توانسته کرسی‌های بسیار خوبی را در فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر جهان کسب کند.

وی افزود: مسئول دبیر تقویم پیش نویس های فدراسیون جهان است چه در تحریم‌های ظالمانه و چه در کشتار غزه کنگره‌های بین‌المللی را در تهران برگزار کردیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۹۲ کشور عضو فدراسیون  به‌عنوان اولین کشور توانست مدال و جایزه «هانری داویسون» را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: خدمات درمانی و بیمارستانی  کشور جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۱۶ کشور توانست قدرت دیپلماسی ایران را تغییر دهد.

فخاری با بیان اینکه ایران جزء سه کشور حادثه‌خیز دنیا است، ادامه داد: استان مازندران در سال‌های اخیر به‌ویژه در دولت سیزدهم بیش از ۱۳ هزار و ۷۳۴ عملیات معادل ۱۴ درصد از عملیات کشور را انجام داده است.

وی با بیان اینکه، ۴۲ هزار و ۷۵۷ نفر از خدمات امدادی هلال احمر  مازندران در حوادث و سوانح بهره‌مند شدند، گفت: همچنین در همین مدت ۵ هزار و ۵۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

فخاری اعلام کرد: جمعیت هلال احمر مازندران رتبه اول در تعداد کمیت و عملیات‌های موثر در کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به رتبه برتر جمعیت هلال احمر استان در حوزه‌های ترویج و توسعه نماز اشاره کرد و افزود: ۴ هزار و ۳۲۸ دوره آموزشی در محلات کم برخوردار و آسیب‌پذیر از دیگر خدمات این جمعیت است که رتبه اول را هم به خود اختصاص داده است.

فخاری ادامه داد: سال قبل نیز به عنوان مدیریت برتر انتخاب شدیم.

وی به شش مرکز درمانی جمعیت هلال و ۴ داروخانه احمر در استان اشاره کرد و گفت: خدمات امداد رسانی هلال احمر حتی خارج از کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز