خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران:

بیش از 650 کیلومتر شبکه فاضلاب در سال گذشته در تهران اجرا شد

کد خبر : ۶۴۸۶۷

در حال حاضر تامین اعتبار لازم برای احداث شبکه بخش مرکزی، تونل و تصفیه‌خانه غرب تهران از طریق بانک توسعه اسلامی و منابع داخلی انجام شده‌است و بیش‌تر عملیات اجرا در سال جاری در این مناطق خواهد بود.

 شرکت فاضلاب تهران در سال 1391 با ثبت رکورد 650 کیلومتر اجرای شبکه و لوله‌گذاری عملکرد منحصر به فرد و بی‌سابقه‌ای را در طرح‌های عملیاتی عمران شهری بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: با حمایت‌های انجام‌گرفته از سوی ریاست مجمع شرکت فاضلاب تهران، مسوولان و با تلاش تمامی کارشناسان مشاوران و پیمانکارن و تامین اعتبار مورد نیاز طرح، بیش از 650 کیلومتر شبکه در مناطق مختلف شهر تهران اجرا شد که این عملکرد تاکنون در صنعت آب و فاضلاب کشور بی‌نظیر است.

اصغر ریاضتی با بیان اینکه تا پیش از این بیش‌ترین حجم اجرای شبکه در سال 90 معادل 504 کیلومتر بوده‌است، گفت: با احتساب عملکرد امسال، میزان اجرای شبکه فاضلاب از آغاز طرح به رقم 4540 کیلومتر رسیده است.

وی پیشرفت کلی طرح فاضلاب تهران را تاکنون حدود 45 درصد عنوان کرد و افزود: درسال گذشته با نصب بیش از 63هزار انشعاب فاضلاب حدود نیمی از جمعیت کنونی شهر تهران زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفته‌اند و تلاش بر این است شاخص برخورداری را تا پایان سال 92 به حد مطلوبی ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران در پایان از تمرکز عملیات اجرایی فاضلاب طی امسال در مناطق مرکز و غرب تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر تامین اعتبار لازم برای احداث شبکه بخش مرکزی، تونل و تصفیه‌خانه غرب تهران از طریق بانک توسعه اسلامی و منابع داخلی انجام شده‌است و بیش‌تر عملیات اجرا در سال جاری در این مناطق خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز