خبرگزاری کار ایران

کارنامه نشر میزبان ۴۵ نشست و کارگاه تخصصی

کد خبر : ۶۴۸۶۸

دبیر علمی سرای کارنامه نشر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از برپایی ۳۵ نشست و ۱۰ کارگاه تخصصی در این سرا خبر داد.

ایلنا: دبیر علمی سرای کارنامه نشر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از برپایی ۳۵ نشست و ۱۰ کارگاه تخصصی در این سرا خبر داد و گفت: محوریت این نشست‌ها بر اساس نیاز مخاطبان انتخاب شده‌اند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، داریوش مطلبی با اعلام این خبر گفت: سرای کارنامه نشر طبق روال سال‌های گذشته، در حوزه کتاب و کتابخوانی، اطلاع رسانی، نشر و کتابداری فعالیت خواهد کرد.
وی ادامه داد: بخش دیگری از نشست‌های سرای کارنامه نشر، به مباحث مرجع نگاری و نسخه‌های خطی اختصاص دارد. در واقع تلاش کرده‌ایم تا مباحث سخنرانان، پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشد.
دبیر علمی سرای کارنامه نشر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ نشست تخصصی از میان ۸۰ موضوع پیشنهادی انتخاب شده و در ایام برپایی نمایشگاه کتاب، در این سرا برگزار می‌شود. همچنین ۱۰ کارگاه تخصصی از بین ۳۵ موضوع گلچین شده که امیدواریم مورد توجه مخاطبان خاص سرای کارنامه نشر قرار گیرد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز