خبرگزاری کار ایران

«نمایه» با ۳۶۵هزار عنوان نرم افزار در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۱

«موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی نمایه» ۳۶۵ هزارعنوان نرم افزارعلمی – پژوهشی را در بخش نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.

ایلنا: «موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی نمایه» ۳۶۵ هزارعنوان نرم افزارعلمی – پژوهشی را در بخش نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این موسسه برای بیستمین بار به نمایشگاه کتاب می‌آید و به معرفی محصولات فرهنگی و علمی خود می‌پردازد.
حدود ۳۶۵هزارعنوان نرم افزارعلمی – پژوهشی توسط موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی نمایه، در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود تا نیاز دانشجویان، استادان و پژوهشگران برای دسترسی به بانک اطلاعات نرم افزاری نشریات رفع شود.
علاقه مندان علاوه بر بازدید از غرفه این موسسه در نمایشگاه کتاب می‌توانند، با مراجعه به نشانی الکترونیکی www. irannamaye. ir، به بانک اطلاعات نرم افزاری نشریات، مقالات مندرج در روزنامه‌ها و مجلات علمی – پژوهشی دسترسی پیدا کنند.
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی نمایه، زیر نظر نهاد کتابخانه عمومی کشور فعالیت می‌کند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز