خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر انجام شد؛

ارایه خدمات درمانی رایگان توسط تیم بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی استان به مردم محمد شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۴۲۹

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز ، متشکل از پزشکان متخصص و عمومی ، ماما و کارشناسان پرستاری و بهیاری و بینایی سنجی نسبت به ارائه خدمات درمان رایگان به مردم منطقه محمد شهر اقدام شد.

به گزارش ایلنا از البرز به مناسبت روز کارگر، ارایه خدمات درمانی رایگان توسط تیم بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی استان به مردم محمد شهر انجام شد. در این برنامه ضمن غربالگری های فشار خون و قند خون و بینایی سنجی مراجعین، ویزیت و معاینات لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت. 

در این برنامه بیش از 250 نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینات، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند و ضمن شناسایی نسبت به ارجاع بیماران نیازمند به ادامه درمان در مراکز درمانی تامین اجتماعی و دولتی و دانشگاهی استان اقدام شد.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر به اجرا در آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز