خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

معلمان برتر هرمزگان تجلیل شدند + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۷۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین بزرگداشت مقام معلم، گفت: تقدیر از 9 نفر از معلمان و معاونان نمونه استانی را داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل در آیین بزرگداشت مقام معلم بر حمایت همه دست اندرکاران جهت اجرای بهینه و تمام ساحتی برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان تاکید و تصریح کرد: هرمزگان بستر پرورش استعداد ناب آینده سازانی است که با قرار گرفتن در شرایط مناسب آموزشی و پرورشی خواهند توانست آینده‌ای روشن را برای این خطه همیشه نیلگون ترسیم کنند و بر ما تکلیف است که حمایتمان را مستمر ارزانی داریم چراکه شعار ما اعتلای استان برای اعتلای میهن اسلامی ایران، در جهان است. 

قویدل، افزود: دستاوردهای حاصل شده در شاخص‌های گوناگون آموزش و پرورش هرمزگان از جمله مهارت آموزی، مرهون قدم نهادن در مسیر عملی کردن منویات رهبر انقلاب است که همواره توصیه‌های ایشان باعث رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. 

قویدل با اشاره به مجموعه دستاوردهای بزرگی که در این حوزه در سراسر استان رقم خورده است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای پرورشی می‌توان به راه‌اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان در اردوگاه سرخون و فعال‌سازی اردوگاه دانش آموزی میناب پس از ۳۰ سال و همچنین فعال سازی ۲۲ مرکز مشاوره در سراسر استان اشاره کرد که مرهون تلاش همه عوامل تلاشگر در این حوزه است. 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: شأن و جایگاه معلم، جایگاه انبیاست و برای ارج نهادن به این مقام والا تمام تلاش خود را مبذول داشتیم که در این راستا اجرای 3700  برنامه بزرگداشت در سراسر استان مصوب و اجرا شد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: تقدیر از 9 نفر از معلمان و معاونان نمونه استانی را داشتیم ضمن اینکه این معلمان در هفته گذشته در دیدار با مقام معظم رهبری حضور داشتند.  

مدیرکل آموزش و پرورش توضیح داد: در انتخاب معلمان نمونه تغییراتی رخ داد بطوریکه  نظر خواهی از خانواده ها، اولیا، دانش آموزان و مدیر مدرسه جز تغییراتی بود که در انتخاب معلمان نمونه اتفاق افتاد بود امسال با برنامه ریزی که از قبل داشتیم و با همکاری و حمایت شخص  استاندار در مجموع برنامه های باشکوهی در 23 منطقه آموزش و پرروش در استان اجرا شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز