خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور؛

وضعیت پروژه های شاخص لرستان به صورت ویژه پیگیری خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۲۱

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: وضعیت پروژه های شاخص دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان به صورت ویژه پیگیری خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری در جلسه ی بررسی مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان، با اشاره به تخصیص 7500 میالیارد تومان اعتبار در سفر اول و تأمین اعتبار بیش از 7 هزار میلیارد تومان در استان، عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در استان انجام شده بخش مهمی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان نهایی شده و یا با درصد بالا در دست تکمیل هستند.

وی ادامه داد: با این وجود چند پروژه ی شاخص با نیاز به اعتبارات بالا وجود دارند که نیاز است به صورت ویژه برای جذب اعتبار و تسریع در پیشرفت در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: کارخانه پارسیلون، راه آهن دورود به خرم آباد و سد معشوره از مهم ترین این پروژه های شاخص هستند که به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

منصوری در مورد وضعیت پارسیلون گفت: زیرساخت های این کارخانه بسیار مناسب بوده اما تجهیزات آن باید بروزرسانی شوند.

وی افزود: هفته ی آینده جلسه ای را با حضور تشکیلات متولی امر از جمله نهضت احیا، ستاد حمایت از واحدهای راکد در وزارت صمت و ستاد تسهیل کشور برگزار و تصمیم گیری خواهد شد.

معاون رئیس جمهوردر مورد وضعیت پروژه راه آهن اظهار کرد: پیگیری های لازم برای تأمین اعتبارات مصوب این پروژه از جمله تهاتر نفت انجام شده و روند فعالیت مجدد آن از سرگیری خواهد شد.

منصوری همچنین به پروژه ی سد معشوره اشاره کرد و گفت: مهم ترین مانع سد راه این پروژه کسب مجوز ماده 23 است که طی تمامسی که با دبیر آن گرفتیم این مجوز نیز به زودی دریافت و روند جذب اعتبارات آن آغاز خواد شد.

وی در پایان بر اقدام جهادی مدیران و شعار مهم دولت سیزدهم تأکید  و عنوان کرد: پروژه های با بیش ترین درصد پیشرفت باید در اولویت قرار گیرند تا اقدامات بهتر انجام شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز