خبرگزاری کار ایران

در مرحله استانی صورت گرفت؛

معرفی داوران نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۹۳

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون پرورش فکری با حضور سه داور استانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در قزوین، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون استان قزوین 22 اردیبهشت 1403 در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون برگزار می‌شود.

نسرین عجمی (کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، بازیگر، کارگردان و مدرس هنرستان آموزش و پرورش)، پریسا کرمی (کارشناس گرافیک، مربی هنری کانون با 21 سال سابقه تدریس) و آذر متفکر (کارشناس ارشد تئاتر عروسکی و کارگردانی تئاتر، کارگردان، مدرس دانشگاه و تئاتر کودک و نوجوان و پژوهشگر تئاتر با 20 سال سابقه) داوران این جشنواره هستند.

این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد و با موضوع توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال برگزار می شود.

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای شش نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران سه نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز