خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

بهسازی و بازسازی راه های دسترسی به جاذبه های گردشگری لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۰۸

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تلاش برای بهسازی و بازسازی راههای دسترسی به جاذبه های گردشگری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عطا حسن پور روز پنجشنبه  بیستم اردیبهشت ماه در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: راهداری استان با بهسازی و بازسازی راه دسترسی جاذبه‌های گردشگری استان می تواند در معرفی بیشتر این جاذبه ها و جذب گردشگران نقش مهمی داشته باشد.

 او افزود: همچنین نصب تابلوهای راهنما و معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری استان و شهر خرم آباد در حوزه جاده ای می تواند در جذب مخاطبان و گردشگران تاثیر گذار باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان گفت: در مسیر پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد، راهداری استان می تواند در حوزه استحفاظی خود و مسیر غارهای پیش از تاریخ و معرفی جاذبه های تاریخی لرستان و شهر خرم آباد اقدامات موثری انجام دهد.

حسن پور در ادامه ضمن تقدیر از زحمات راهداری لرستان در تکمیل پرونده ثبت جهانی کاروانسرای چمشک نیز اظهار داشت: ایجاد راه دسترسی و بهسازی و بازسازی راه موجود در این کاروانسرا، تاثیر مهم و بسزایی در تکمیل این پرونده جهانی داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در خصوص پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد نیز تصریح کرد: این اقدام مهم نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی است تا با همکاری بین بخشی بتوانیم گام مهم و ماندگاری در توسعه گردشگری لرستان و مرکز استان برداریم.

او اضافه کرد: ثبت جهانی دره خرم آباد می تواند موجب توسعه پایدار خرم آباد شود که این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی بوده تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو بتوانیم موانع و مشکلات پیش رو را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز