خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات رژیم صهیونیستی در رفح

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۰۷

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود در شرق رفح را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود در شرق رفح را آغاز کرد. 

این حمله پس از آن صورت گرفت که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت.

رژیم صهیونیستی هدف از این اقدام را اعمال فشار نظامی بر حماس به منظور آزادی گروگان‌ها و پیشبرد دیگر اهداف جنگی خوانده است. 

در همین حال، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- تأکید کرد که به‌رغم موافقت حماس با آتش‌بس پیشنهادی مصر و قطر، اسرائیل به عملیات نظامی خود در نوار غزه ادامه می‌دهد. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاسخ حماس به توافق می‌تواند برنامه‌های اسرائیل در خصوص رفح را تغییر دهد، گفت: «ارتش اسرائیل در حال بررسی هر پاسخی هست اما عملیات به طور همزمان در نوار غزه ادامه دارد».

به گفته هاگاری، نیروی هوایی اسرائیل طی روز بیش از ۵۰ نقطه در رفح را هدف قرار داد.

وی در یک نشست خبری گفت که به عنوان بخشی از آمادگی برای عملیات زمینی، ارتش اسرائیل در حال تخلیه مناطق در شرق رفح و گسترش منطقه بشردوستانه در المواصی و خان یونس است.

هاگاری افزود که اسرائیل در مذاکرات تمام تلاش خود را برای بازگرداندن «هرچه سریع‌تر» گروگان‌ها به خانه انجام می‌دهد و این «مأموریت مرکزی» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز