خبرگزاری کار ایران

برخی پروژه‌ها۱۳-۱۴سال ناتمام مانده؛

حسینی: بودجه‌ تصویبی ورزش متعلق به دولت بعدی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۳

از آنجایی که خود بنده هم در کمیسیون تلفیق هستم تلاش خواهیم کرد بودجه ورزش را تقویت کرده تا وضع موجود در ورزش بهبود یابد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته گذشته کلیات بودجه سال 92 رأی آورد درخصوص تخصیص بودجه برای اداره ورزش کشور گفت: بودجه تخصیص یافته برای ورزش باید به کمیسیون تلفیق رفته و در آنجا میزان آن تعیین شود.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به صحبت‌های موافقان و مخالفان کلیات بودجه سال 92 در نهایت با رأی خوبی به تصویب رسید و برای اینکه تعیین شود چه میزان بودجه به ورزش تعلق خواهد گرفت باید در کمیسیون تلفیق در مورد آن بحث و بررسی کرد و از آنجایی که خود بنده هم در کمیسیون تلفیق هستم تلاش خواهیم کرد بودجه ورزش را تقویت کرده تا وضع موجود در ورزش بهبود یابد.

وی ادامه داد: الان نمی‌توانم عددی را درخصوص بودجه وزارت ورزش در سال 92 تعیین کنم. اینکه وزارت ورزش اعلام کرده نیاز به بودجه 5 هزار و 500 میلیارد تومانی دارد نظر خود وزارت ورزش است، اما بودجه در نظر گرفته شده برای ورزش کشور در سال 92 باید به کمیسیون تلفیق برود و در آنجا چکش‌کاری شده و تصمیم نهایی گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس همچنین تاکید کرد: بر اساس نیازهای ورزش کشور و کلیات موجود، بودجه‌ای را برای ورزش کشور تصویب خواهیم کرد تا به ارتقای ورزش کمک کنیم. خوشبختانه بسیاری از اعضای فراکسیون ورزش و مجلس در کمیسیون تلفیق هم هستند و می‌توانند در تخصیص یک بودجه ایده‌آل به ورزش کمک زیادی کنند.

حسینی درخصوص اینکه مبلغ 3 هزار و 500 میلیارد تومان از مبلغ 5 هزار و 500 میلیارد تومان درخواستی وزارت ورزش برای اختصاص به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور، گفت: پروژه‌های ورزشی معمولا از سال‌های خیلی قبل مانده؛ من یکسری پروژه‌های ورزشی را می‌شناسم که از 10 یا 13-14 سال قبل ناتمام مانده که وزارت ورزش باید این پروژه‌ها را اولویت‌بندی کند تا بازسازی آنها تکمیل شود.

وی افزود: دولت‌های جدید وقتی در رأس کار قرار می‌گیرند به جای اینکه پروژه‌های ناتمام را تکمیل کنند دست به افتتاح پروژه‌های جدید می‌زنند و در این بین پروژه‌هایی که از قبل نیمه تمام مانده، همانطور می‌ماند اما امیدواریم با تصویب بودجه لازم این پروژه‌ها در سال 92 تکمیل و راه‌اندازی شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه هر بودجه‌ای برای ورزش کشور در سال 92 تصویب شود عملا برای دولت یازدهم خواهد بود، افزود: البته 3 ماه از دولت دهم باقی مانده که زمان کمی نیست و می‌توان یکسری عقب افتادگی‌ها را جبران کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز