خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان اصفهان:

ملاک ارزشیابی مراکز فنی حرفه‌ای، اشتغالزایی برای کارآموزان است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۷

روسای مراکز باید کارآموزان مهارت آموخته را در قالب تعاونی‌های مهارت بنیان ساماندهی نموده و با ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

اصفهان – ایلنا: مدیر کا فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، ملاک ارزشیابی روسای مراکز را میزان اشتغالزایی برای کارآموزان مهارت آموخته اعلام کرد و گفت: روسای مراکز باید کارآموزان مهارت آموخته را در قالب تعاونی‌های مهارت بنیان ساماندهی نموده و با ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، ابوطالب جلالی در نخستین جلسه شورای اداری فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در سال ۱۳۹۲، تاکید کرد: این هنر رئیس مرکز است که با برقراری ارتباط با سایر ادارات و استفاده از منابع مشترک، در قالب آموزش‌های برون سپاری تعهدات آموزشی مرکز را اجرا کنند.

وی اجرای گسترده آموزشهای مهارتی در دو بخش صنعت و کشاورزی را در سطح استان بسیار ضروری دانست و گفت: با توجه به اعطای منابع و تسهیلات بلاعوض در این دو حوزه، روسای مراکز باید کارآموزان مهارت آموخته را در قالب تعاونی‌های مهارت بنیان ساماندهی کنند.

جلالی همچنین درباره تشکیل کمیته‌های منطقه‌ای و حضور مسئولان ستادی در کمیته‌ها، ساماندهی تشکل مربیان، چینش و بکارگیری نیرو‌ها مطابق ظرفیت‌های کاری، تشکیل جلسات منظم کمیته گسترش، کنترل هزینه‌ها و حذف هزینه‌های پرت درمرکز، پرورش کارآموزان توانمند برای المپیاد چهاردهم، مدیریت بودجه روسای مراکز در تمامی بخش‌ها اعم از پرسنلی، انرژی، مواد مصرفی و...، ثبت به موقع اطلاعات کارآموزان در پرتال، حضور روسای مراکز در همایش‌های علمی و ارائه مقاله و.... نکات کلیدی را مطرح کرد و خواستار پیشبرد امور مراکز و ادارات با نگرشی متفاوت نسبت به گذشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز