خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش عضو کمیسیون شوراها به ماجرای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۱۰

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی گفت: گویا در خصوص مفاد این قرارداد مُصر بر محرمانگی است و دلیل این اصرار را هم شرایط تحریم عنوان می‌کنند که البته انتشار خبر و مشخصات شرکت و عکس‌های مربوط به انعقاد قرارداد در واقع بهانه محرمانگی را مورد تردید قرار می‌دهد.

احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتقاد به شهرداری تهران در خصوص حیف و میل کردن بودجه این سازمان به واسطه برخی از تصمیمات گفت: نهاد شهرداری یک ناظری به اسم شورای شهر دارد و درحال حاضر شورای اسلامی شهر تهران در معرض یک آزمایش خطیر قرار گرفته است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته به واسطه یک عصبیت سیاسی که وجود دارد و مجلس هم در ارتباط با دولت به آن مبتلا است، به نظر نمی‌رسد اقدام خاصی در این مورد رخ دهد، زیرا تعلق خاطری که مجلس به به دولت داشت به طوری که ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس مسئولین ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی بودند و همین امر سبب شد  مجلس از وظیفه نظارتی خودش غفلت کند، همین هم دامن‌گیر شورای شهر تهران شده است.

وی تاکید کرد: مردم انتطار دارند شورای شهر تهران در مقام نمایندگی آن‌ها به وظایف نظارتی خود عمل کند و اگر دغدغه و نگرانی‌هایی پیش آمده است، حکایت از این دارند که مردم احساس می‌کنند شورا از وظیفه خود غفلت و بی‌توجهی کرده است.

علیرضابیگی عنوان کرد: صحبت‌هایی از جانب بعضی از نمایندگان شورای شهر در خصوص قراردادی که شهرداری با شرکت چینی منعقد کرده است بیان می‌شود و گویا در خصوص مفاد این قرارداد مُصر بر محرمانگی است و دلیل این اصرار را هم شرایط تحریم عنوان می‌کنند که البته انتشار خبر و مشخصات شرکت و عکس‌های مربوط به انعقاد قرارداد در واقع بهانه محرمانگی را مورد تردید قرار می‌دهد. انتظار این است شفافیت وجهه اهتمام شهرداری تهران باشد تا از این حرف و حدیث‌ها پرهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز