خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پیشرفت علمی و نظامی ایران واقعیتی انکارناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۵۲

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل، خیانت به بشریت است‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اذعان داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران بویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعا به سرنوشت برخی از کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، بیان داشت: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقا دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است‌.

امیرسرتیپ صباحی فرد افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز