خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

حضور هزاران ناشر و بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۳۰۷

وزیر ارشاد گفت: نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار در ۱۵۰ هزار متر در حال برگزاری است، بیش از ۲۵ کشور و هزاران ناشر در نمایشگاه حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: ما از امروز آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را داریم، نمایشگاه امسال برای نخستین بار در ۱۵۰ هزار متر در حال برگزاری است، بیش از ۲۵ کشور و هزاران ناشر در نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: اتفاق مهمی که برای دومین سال دارد رخ می‌دهد عدالت فرهنگی است، هر فرد ایرانی می‌تواند با ورود به سامانه با تخفیف خرید کند و کتاب به صورت رایگان کتاب تحویل وی شود. ما سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون نفر داشتیم که از این طریق انجام شد و ان‌شاءالله امسال هم انجام خواهد شد.

وزیر ارشاد با اشاره به موسم حج با بیان اینکه ۲۷ اعزام برای حج انجام می‌شود، گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرموند، در این مراسم شرکت خواهند کرد وحج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز