خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال به دنبال صعود قطعی/ کور سوی امید سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۸

سپاهان که بعد از شکست مقابل داماش شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را تا حدود زیادی از دست داده‌اند، در صورت حذف از لیگ قهرمانان آسیا تنها شانس قهرمانی در جام حذفی را برای خود زنده نگه خواهند داشت.

 

 

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر سه شنبه با برگزاری دو دیدار نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، استقلال و سپاهان در شرایطی به عنوان دو مدعی اصلی لیگ برتر فوتبال ایران سه شنبه شب به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند که یکی به دنبال صعود قطعی است و دیگری تنها کورسویی از امید برای صعود دارد.

سپاهان سه شنبه شب در شرایطی به مصاف النصر امارات در زمین این تیم می‌رود که پیروزی در این دیدار می‌تواند همچنان امیدهای کرانچار و شاگردانش را برای صعود هر چند بسیار کمرنگ اما زنده نگه دارد. آنها که بعد از شکست مقابل داماش در جریان هفته سی و سوم لیگ برتر شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را تا حدود زیادی از دست داده‌اند، در صورت حذف از لیگ قهرمانان آسیا تنها شانس قهرمانی در جام حذفی را برای خود زنده نگه خواهند داشت. جایی که در فینال آن سپاهان باید در فینال به مصاف پرسپولیس برود.

نماینده اصفهان هم اکنون با 3 امتیاز در رده سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و اگر بتواند 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند می تواند خود را 6 امتیازی کرده و منتظر اتفاقات در هفته پایانی این رقابت‌ها شود.

النصر نیز بدون امتیاز در رده چهارم جدول این گروه است. دیدار دو تیم النصر و سپاهان از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه خانگی نماینده شهر دبی برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار سه شنبه شب را استقلال و الریان برگزار می‌کنند دیداری که برای نماینده ایران می تواند حکم قطعی صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را داشته باشد.

دیدار این دو تیم که یکی در صدر و دیگری در قعر جدول گروه D هستند در حالی از ساعت 21 در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به مصاف هم می‌روند که شاگردان امیر قلعه‌نویی با کوله‌باری از انگیزه می‌خواهند پیش‌درآمد خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند. آنها که بعد از شکست عجیب سپاهان در گیلان حالا خود را به نوعی قهرمان خوش شانس لیگ برتر می‌دانند اگر در بازی سه‌شنبه شب موفق به شکست حریف خود شوند ورزشگاه آزادی را محل برگزاری جشن صعود خود قرار خواهند داد و در هفته پایانی می توانند برای صدرنشینی در این گروه تلاش کنند.

استقلال هم اکنون در گروه D با 7 امتیاز صدر نشین است و الریان نیز با 4 امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد.

دیگر دیدار این گروه را نیز الهلال و العین امارات از ساعت 22:30 دقیقه برگزار خواهند کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز