خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبرداد:

تشکیل اتاق مبادله ای یکی از مهم ترین اقدامات کشور در شرایط تحریم است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۵

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اعمال سیاست تسهیل در برابر تحریم بهترین راهکار جهت مقابله با تحریم های موجود است.

زنجان – ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اولین نیاز صادرکنندگان اعتماد و روان سازی بازار است و صدور بخشنامه های آنی موجب ایجاد چالش های فراوانی در این عرصه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان شامگاه دیروز (1 اردیبهشت) در جلسه ای که با حضور کرمانشاهی معاون سازمان توسعه تجارت کشور و جمعی از فعالان اقتصادی در محل اتاق زنجان برگزار شد، گفت: اولین نیاز صادرکنندگان اعتماد و روان سازی بازار است و صدور بخشنامه های آنی موجب ایجاد چالش های فراوانی در این عرصه می شود.

وی خواستار ایجاد اصلاحات اقتصادی در کشور شد و گفت: در صورت اصلاح برخی از قوانین محل تولید و توقف اجرای برخی از آئین نامه ها می توانیم شرایط را برای صادرکنندگان تسهیل کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به موقعیت سوق الجیشی استان و همسایگی با 7 استان، زنجان را بهترین مکان جهت انجام سرمایه گذاری های زیربنائی دانست و افزود: نزدیکی به حجم بالائی از جمعیت در شعاع 45 کیلومتری، وجود زیرساخت های مناسب از قبیل راه آهن،‌ فرودگاه و اتوبان، قابلیت تبدیل زنجان به مرکز خدمات بازرگانی را توجیه می کند که امیدواریم با برگزاری نمایشگاه های بین المللی در زنجان شاهد شکوفائی اقتصادی این استان باشیم.

مشکلات نرخ ارز و موانعی که اداره مالیاتی جهت معافیت مالیاتی صادرکنندگان اعمال می نماید، تغییرات ناگهانی قوانین، نبود زیرساختهای تجارت الکترونیکی از جمله مهمترین مشکلات صادرکنندگان حاضر در این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز