خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال پیاپی صورت گرفت:

تشكیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر در لارستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۶

«این ستاد با حضور مسئولان ادارات بازرگانی، اصناف، تامین اجتماعی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی وحرفه‌ای، اتحادیه زنان کارگر، شهرک‌های صنعتی، تشکیلات خانه کارگر لارستان و معاونت اداره کل امور اجتماعی پیرامون موضات هفته کارگر برگزار شد.»

دبیر خانه کارگر شهرستان لارستان اعلام کرد: به مناسبت روز جهانی کارگر، ستاد بزرگداشت هفته کارگر در شهرستان لارستان تشكیل شد.

محمد حسن قوامی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به منظور گرامیداشت هفته كارگر و ارج نهادن به مقام كارگر در یازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۲، دبیر خانه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در سالن اجتماعات اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی لارستان برای سومین سال متوالی راه اندازی شد.

مسئول ستاد بزرگداشت هفته کارگر افزود: این ستاد با حضور مسئولان ادارات بازرگانی، اصناف، تامین اجتماعی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی وحرفه‌ای، اتحادیه زنان کارگر، شهرک‌های صنعتی، تشکیلات خانه کارگر لارستان و معاونت اداره کل امور اجتماعی پیرامون موضات هفته کارگر برگزار شد.
او با بیان اینکه برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کارگر این شهرستان مطابق برنامه‌های کشوری اعلام شده برگزار می‌شود، افزود: از کارگران و مسئولان این شهرستان دعوت می‌کنیم از پنجم تا یازدهم اردیبهشت در مراسم وبرنامه‌هایی که به این مناسبت تدارک شده است حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز