خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسا به سرزمین ژرمن‌ها رسید/ دنیا خیره به آلیانس‌آره‌نا

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۲

بارسلونا بعد از حذف دشوار پاریس‌سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حالا خود را به نیمه نهایی رسانده و در این مرحله باید به مصاف قدرت اول فوتبال آلمان برود.

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، چهار تیم بارسلونا، بایرن مونیخ، رئال مادرید و بروسیادورتموند بعد از عبور از مراحل مختلف و جدال با سایر حریفان اروپایی خود حالا به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند و هر یک می‌خواهند به هر نحوی خود را به یک قدمی کاپ با ارزش قهرمانی این مسابقات در فینال برسانند.

بارسلونا بعد از حذف دشوار پاریس‌سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حالا خود را به نیمه نهایی رسانده و در این مرحله باید به مصاف قدرت اول فوتبال آلمان برود. تیمی که یکی از فینالیست‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان بوده و حالا می‌خواهد مجددا شانس خود را برای قهرمانی به بوته آزمایش بگذارند.

بارسا با تیتو ویلانووا حالا پس از فتح لالیگا می‌خواهد ناکامی فصل گذشته خود در لیگ قهرمانان را جبران کند. آنها که فصل قبل در همین مرحله توسط چلسی حذف و وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشتند با دنیایی از انگیزه راهی شهر مونیخ شده‌اند و امیدوارند اسیر فوتبال ماشینی آلمان‌ها نشوند. شاگردان یوپ هاینکس نیز که در مرحله یک چهارم این مسابقات یوونتوس را در دو بازی رفت و برگشت در هم کوبیده و به این مرحله رسیده‌اند، می خواهند در آستانه حضور پپ گواردیولا در این تیم قدرت خود را به رخ او بکشند.

این دیدار ساعت 23:15 دقیقه سه شنبه شب در ورزشگاه آلیانس آره‌نا با قضاوت ویکتور کاسای مجارستان آغاز خواهد شد.

دیگر دیدار این مرحله را دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید چهارشنبه شب برگزار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز