خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

برگزاری همایش حماسه سیاسی رای اولی ها و جوانان در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۳

استاندار زنجان به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این شعار توسط جوانان و رای اولی ها در کشور محقق می شود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: اوج نگاه امام راحل به جوانان در قالب فرمان تاسیس سپاه پاسداران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان امروز(2 اردیبهشت) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و این روز را به خانواده سبزپوش سپاه و خانواده های معظم شهدای پاسداران تبریک گفت.

مقام عالی استان به ظرفیت سپاه و بیانات امام راحلی مبنی بر اینکه "اگر سپاه نبود، کشور نبود" اشاره کرد و یادآور شد: سپاه ظرفیتی عظیم برای نقش آفرینی تمام جوانان آن روز بود که در حراست و استمرار انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اکثریت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را جوانان تشکیل می دادند، ادامه داد: این جوانان با اعتقادات دینی و ولایت پذیری در حراست از انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

رئوفی نژاد به توجه و تاکیدات امام راحل به جوانان تاکید کرد و افزود: اوج نگاه امام راحل به جوانان در قالب فرمان تاسیس سپاه پاسداران بود.

به گفته وی، روح فداکاری و توجه به آرمان های امام و انقلاب مهمترین سرمایه جوانان این مرز و بوم بوده و هست.

استاندار زنجان به نقش سپاه و اثرگذاری آن در عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و علمی اشاره کرد و افزود: این قشر از جامعه بدون هیچ چشم داشتی و با تمام توان از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه بیش از پیش دولت نهم و دهم به امورات مربوط به جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان نشان دادند که در تمام عرصه ها اثرگذار و مسئولیت پذیر هستند.

رئوفی نژاد با اعلام اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت کشور و استان را جوانان تشکیل می دهند، به خلق حماسه سیاسی این قشر از جامعه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا همایش حماسه سیاسی ویژه رای اولی ها با همکاری فرمانداری ها و سازمان ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی در پایان به نگاه سازنده به جوانان طی 8 سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا اقدامات ارزنده ای در مسیر فعالیت های معنوی و فرهنگی جوانان صورت گرفت و این مساله طی سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز