خبرگزاری کار ایران

ایستگاه‌های سیار مطالعه در نمایشگاه کتاب مستقر شود

کد خبر : ۶۴۸۶۵

برای تغییر فضای نمایشگاه کتاب از شکل فروشگاهی به شکل کتابخوانی، ایستگاه‌های مطالعه سیار برای بازدیدکنندگان برپا شود.

ایلنا: حسن بیادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنم، برای تغییر فضای نمایشگاه کتاب از شکل فروشگاهی به شکل کتابخوانی، ایستگاه‌های مطالعه سیار برای بازدیدکنندگان برپا شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بیادی گفت: هر سال برگزاری نمایشگاه کتاب، علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی را دور هم جمع می‌کند. کتاب،‌‌ همان یار مهربان قدیمی است که دانایی را به انسان‌ها هدیه می‌دهد.
وی با اشاره به تاثیر مطالعه بر روح انسان افزود: همانطور که دانشمندان ایرانی همچون ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی با مطالعه، روح خود را پرورش داده و به دنیای علم خدمت کردند، علاقمندان به حوزه کتاب نیز با مطالعه، روح خود را پرورش داده و با دست یافتن به دریچه‌های علم و معرفت، زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم می‌آورند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، کتاب را بهترین گزینه برای شادابی و طول عمر دانست و اظهار کرد: آخرین تحقیقات انجام شده درباره کتابخوانی نشان می‌دهد افرادی که عادت به مطالعه دارند، دیرتر از کسانی که مطالعه نمی‌کنند، پیرمی شوند. این تحقیق نشان می‌دهد، در عصر کنونی که افسردگی و ناامیدی در برخی از جوامع حاکم است، کتاب و مطالعه، بهترین گزینه برای شادابی و طول عمر خواهد بود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز