خبرگزاری کار ایران

بیست‌وسومین نمایشگاه هامکس با حضور معاون وزیر صنعت و رییس کمیسیون صنایع مجلس گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۹۹

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی هامکس 1402 صبح امروز چهارشنبه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس کمیسیون صنایع مجلس و جمعی از مدیران و تولیدکنندگان صنایع لوازم خانگی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی برادران و عزت‌الله اکبری تالارپشتی از برخی سالن‌ها و برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در نمایشگاه هامکس 1402 بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تولید و همچنین مسایل و مشکلات صنعتگران این حوزه قرار گرفتند.

گفتنی است؛ هامکس1402 با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و با محوریت گروه‌های کالایی انرژی‌بر به همت انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران از امروز چهارشنبه 3 ابان‌ماه آغاز شد و تا روز شنبه 5 ابان ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام انجمن ملی صنایع لوازم خانگی به عنوان مجری برگزارکننده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی این رویداد با سه محور اصلی امیدآفرینی و کاهش مهاجرت جوانان، نقش زنان در توسعه صنعت لوازم خانگی و نقش صنعت لوازم خانگی در کاهش اثرات تحریم و اقتصاد مقاومتی و با رتبه A پلاس در حال برگزاری است.

در این دوره از نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران برنامه‌ و رویدادهای بسیار متنوعی که برخی از آن‌ها برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد، طراحی شده است که می‌توان به تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی، نخستین رویداد Ted talk صنعت لوازم خانگی، نخستین رویداد Tech tourصنعت لوازم خانگی، میز خدمت و میز اشتغال اشاره کرد.

بازدید تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی از هامکس۱۴۰۲ با هدف ارتباط موثر و دوسویه اجرایی و عملیاتی بین صنعتگرانِ دومین صنعت پیشران لوازم خانگی و مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و …  در قالب تور صنعتی – فرهنگی «راهیان پیشرفت» برگزار خواهد شد. همچنین دانش‌آموزان در این تور، ضمن آشنایی با چرخه و فرآیند کارآفرینی و تولید و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی با مشاغل و ظرفیت‌های موجود در این صنعت آشنا خواهند شد.

همچنین رویداد Ted talk با هدف انتقال تجربه خبرگان، نخبگان و صنعتگران با حضور ۱۰ سخنران برگزار خواهد شد؛ این رویداد در روز اول نمایشگاه هامکس ۱۴۰۲ در سالن شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ به موجب نقش صنعت لوازم خانگی در ایجاد اشتغال پایدار به عنوان دومین صنعت پیشران در کشور، انجمن ملی صنایع لوازم خانگی به عنوان مجری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی طرح «میز اشتغال» را با هدف ورود کارجویان مرتبط با صنعت لوازم خانگی به این حوزه طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

شایان است؛ دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در قالب برپایی «میز خدمت» در هامکس ۱۴۰۲، اقدام به دعوت برخی از مسئولان در راستای پاسخگویی و ارائه راهکار به مشکلات و دغدغه برخی از تولیدکنندگان و صنعتگران خواهد کرد.

انتهای پیام/
مولود غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز