خبرگزاری کار ایران

در مراسم گرامیداشت هفته کارگرعنوان شد: اولویت استخدام در پروژه پل شهدای اروند با کارگران بومی بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۸۸

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم تقدیر از کارگران( پل شهدای اروند )گفت: اولویت استخدام در این پروژه به کارگیری جوانان بومی بوده است .

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ صبح امروز از کارگران پروژه (پل شهدای اروند) به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با حضورمعاون فنی و زیر بنایی ومدیرکارو خدمات اشتغال این سازمان در کارگاه ساخت این پل تقدیر شد.

قاسم شریف باوی ضمن تبریک این مناسبت به کارگران حاضر در مراسم ، خاطر نشان کرد: تقدیر از کارگران پروژه یادشده به عنوان شاخص ترین پروژه فعلی سازمان منطقه اروند انجام شده که برای ۱۶۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد : خوشبختانه ۹۰ درصد از نیروهای به کارگیری شده در ساخت این پل بومی منطقه هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده این قشر زحمتکش است اما توجه به کارگران نباید محدود به یک مناسبت باشد و در طول سال باید مسئله معیشتشان مد نظر قرار گیرد.

در ادامه مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند، نیز افزود: هفته کارگر در شهرستان های آبادان و خرمشهر همزمان با گرامیداشت این هفته در سراسر کشور با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز و با برنامه‌های متعدد ادامه دارد.

محبوبه آل علی ضمن قدردانی از مجموعه معاونت عمران سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان کارفرمای این پروژه ، گفت : تاکنون مراجعه یا شکایتی توسط کارگران پروژه مذکور به مدیریت کارو خدمات اشتغال سازمان انجام نشده است.

پل شهدای اروند واقع در شهرستان خرمشهر با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و مدل سازه صندوقه‌ای با عرشه بتنی در طول ۵۳۰ متر وعرض ۳۰ متر و تعداد مسیر ۶ باند (۳ باند ورودی و ۳ باند خروجی) طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز