خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رزن:

آیت الله رئیسی شهیدانه زندگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۰۸

امام جمعه رزن با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شهیدانه زندگی کرد، گفت: ایشان خصوصیات شهیدان را داشت و این خصوصیات موجب شد تا عاقبت در معامله پرسود با خداوند متعال به درجه رفیع شهادت نائل شود.

به گزارش ایلنا همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری با بیان اینکه رئیسی مردی مخلص و مجاهد و خستگی‌ناپذیر در خدمتگزاری به مردم بود، تصریح کرد: وی در سمت‌های مختلف از جمله در قوه قضائیه، تولیت امام رضا (ع) و در سمت ریاست جمهوری مخلصانه و شبانه‌روزی و جهادی برای مردم کار کرد، در سیره ایشان تعطیلی و اوقات فراغت معنایی نداشت و در مسیر خدمت به مردم برای خود استراحت قائل نبود.

منصوری با اشاره به اینکه خداوند مزد آیت‌الله رئیسی را شهادت قرار داد، افزود: ایشان در سمت ریاست جمهوری خود هیچ‌گاه در رابطه با دولت‌های گذشته صحبتی نکرد بلکه معتقد بر این بود که بنده را مردم انتخاب کرده‌اند، پس آمده‌ام  که به مردم خدمت کنم.

وی با بیان اینکه شعار آیت‌الله رئیسی «ما می‌توانیم» بود، خاطرنشان کرد: رئیسی مرد عمل بود نه مرد شعار! در بین مردم زندگی می‌کرد و در میدان درد مردم را لمس کرده بود برای همین خدمات میدانی داشت.

منصوری با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی ثابت کرد ما می‌توانیم و توانست، گفت: مردمی بودن، توکل به خدا و اهل بیت، پشتیبانی از ولایت،عدالت محوری، خدمت به مردم و جلب رضایت مردم و مقام معظم رهبری، اخلاص را می‌توان از جمله ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز