خبرگزاری کار ایران

مورایس: طوری انتقاد می‌کنند انگار که سپاهان هر سال قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۷۹

سرمربی سپاهان می‌گوید بازیکنانش به دلایل مختلف هیچوقت کیفیت کاملشان را ارائه ندادند چون این انتظارات برای آن‌ها سنگین است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس پس از توقف تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم حریف آمد تا بهترین خودش را نشان دهد و از جان مایه گذاشت. هر امتیازی برایشان مهم است و با تمام روح و جسم و قلبشان تمام تلاششان را کردند. سپاهان خوب شروع کرد و یک موقعیت خوب داشتیم که رامین رضاییان از آن استفاده نکرد. ادامه دادیم و موقعیت سازی می‌کردیم تا زمانی که مغانلو توپ را وارد دروازه کرد. در نیمه دوم موقعیت‌ها را از دست دادیم تا آن‌ها از موقعیتشان استفاده کردند و یک گل بسیار قشنگ زدند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: گل آقایی پور آرتیستی بود و در شرایط بسیار سخت زده شد. به آن‌ها تبریک می‌گویم. استقلال خوزستان تیم قابل احترامی است و بازی خوبی از خود نشان داد و امتیاز خیلی مهمی را کسب کرد.

او درباره عملکرد داور این دیدار گفت: داور در این دیدار خیلی خوب عمل کرد و تصمیماتش تاثیر روی روند بازی نداشت. از او تشکر می‌کنم.

مورایس خطاب به هواداران سپاهان بیان کرد: متاسفانه در روزی که هواداران آمدند و تیم را تشویق کردند، نتوانستیم خوب باشیم. قطعا روزهای بهتری خواهیم داشت.

او در حالی که با یک خبرنگار وارد یک چالش شد، در رابطه با عملکرد پر فراز و نشیب تیمش خطاب به آن خبرنگار عنوان کرد: بنا بر دلایلی تیم سپاهان در طول فصل ضرر کرد و تمرکزها پراکنده شده بود. چه چیزی می‌خواهید من بگویم؟ می‌شود مستقیم بگویید؟ وقتی مریض می‌شوید باید زمانی را سپری کنید تا خوب شوید. وقتی خوب می‌شوید، قدرت قبل از بیماری را ندارید. هفته به هفته اتفاقات رخ می‌دهد و ما زمانی برای بهبودی نداریم. 

سرمربی سپاهان درباره از دست دادن موقعیت‌ها در این دیدار بیان کرد: بازیکنان بهترین خودشان را ارائه دادند. برخی مسائل هم خصوصی و درون تیمی است که مهم نیست. ما باید ساختار تیم را بازسازی کنیم و تا امروز هنوز این کار تکمیل نشده است. با تمام این اتفاقات بازیکنان رفتار خوبی از خودشان نشان دادند. فقط شاید در بعضی از بازی‌ها می‌توانستیم بهتر باشیم. ما انتظاراتی از بازیکنان داشتیم چون همه می‌گویند تیم ما قدرتمند و باکیفیت است. وقتی برخی اتفاقات رخ می‌دهد، چنین شرایطی پیش می‌آید.

او ادامه داد: باید انتظارات را پایین تر بیاوریم. این انتظارات برای بازیکنان سنگین است. همه مردم می‌گویند سپاهان قوی و پر ستاره است. انگار برای سپاهان ارکستر برگزار کردند. انگار که سپاهان هر سال قهرمان می‌شود که حالا اینگونه صحبت می‌کنند. می‌گویند بازیکنان ما چون ستاره هستند باید قهرمان شوند. خوشحالم این همه ستاره داریم اما وقتی به تیم‌های دیگر نگاه می‌کنم، می‌بینم کسی نمی‌گوید بیرانوند ستاره است اما می‌گویند نیازمند ستاره است، در حالی که دروازه‌بان اول تیم ملی نیست. کنعانی زادگان ستاره نیست اما دانشگر، یزدانی و محمدی ستاره هستند! می‌گویند ستاره دارید اما به جذب بازیکن نیاز دارید.

او اضافه کرد: گئورگی که از سپاهان به پرسپولیس رفته را ستاره صدا نمی‌کنند. سروش رفیعی ستاره نیست و محمد کریمی ستاره است. می‌توانم تا آخر ادامه دهم. تیم ما یعنی این همه ستاره دارد؟ بقیه تیم‌ها ستاره ندارند؟ بعضی وقت‌ها می‌خواهند نشان دهند ستاره داریم. بقیه تیم‌ها بازی‌هایشان را می‌برند چون انگار هیچ ستاره‌ای ندارند. مغانلو در اوایل فصل فقط یک گل زد و همه از او انتقاد می‌کردند اما حالا ستاره است. ستاره‌ها تمام تلاششان را می‌کنند اما ما همه انسان هستیم. درک می‌کنم که همه می‌خواهند ببرند و واقعا ما هم می‌خواهیم ببریم اما باید شرایط را برای بردن فراهم کنیم. باشگاه در حال سازماندهی بهتری است تا بتوانیم شرایط بهتری رقم بزنیم. این بازیکنان لیاقت بیشتر از این‌ها را داشتند اما بعضی وقت‌ها چیزهایی مانع می‌شد تا نتوانند کیفیتشان را به طور کامل ارائه دهند. باید برویم برای لحظات بهتر کار کنیم.

 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز