خبرگزاری کار ایران

مطهری: دنبال ارتقای جایگاهمان در جدول هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۹۱

حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی با فولاد شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان، اظهار داشت: پیش از همه چیز این پیروزی را به هواداران و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. 

مربی تراکتور با بیان اینکه بازیکنان از نظر تاکتیکی و فیزیکی فوق العاده کار کردند، ادامه داد: امروز شاهد بازی تاکتیکی و هوشمندانه از سوی تراکتور بودیم و در خط دفاعی نیز با سازماندهی بالا هوشمندانه کار کردیم. ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم و خدا را شکر شجاع خلیل‌زاده روی کار تیمی، به زیبایی از ضربه کرنر گل اول تیم را زد. 

مطهری مطرح کرد: ما روی انتقال‌های مثبت هم کار کرده بودیم و زمانی که فولاد به دنبال گل تساوی بود، توانستیم از طریق انتقال‌های مثبت به گل دوم دست یابیم.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم با تعویض‌هایمان نبض بازی را در دست گرفتیم و بازیکنان تعویضی با عملکرد خوبشان به تیم انرژی مضاعفی دادند.

مطهری با تاکید بر اینکه جایگاه واقعی فولاد اینجای جدول نیست، خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوب، با بازیکنان باکیفیت است. حریف قابل احترامی داشتیم و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص احتمال کسب سهمیه آسیا، توضیح داد: تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و به دنبال ارتقای جایگاهمان در لیگ هستیم. همچنین جام حذفی نیز برای ما مهم است.

مربی تراکتور در پاسخ به این سوال، باتوجه به حضورتان در کادرفنی تیم ملی و آنالیز مسابقات لیگ، مشکل فولاد چه چیزی است؟ بیان کرد: من تمام بازیکنان لیگ ایران، حتی بازیکنان خارجی را هم زیر نظر داشتم و یکی از وظایفم، رصد کردن بازیکنان شایسته بود. نمی‌خواهم راجع به فولاد صحبت کنم. معتقدم فولاد باشگاه فوق العاده خوبی است که آکادمیک کار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز