خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی کارگر در زنجان مطرح شد؛

کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۵۶

بالغ بر ۲ میلیون نفر از مادران در کشور واجد شرایط بیمه رایگان هستند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اجرای طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در این صندوق، تاکیدکرد: کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بیت‌الله برقراری، امروز سه شنبه( 11اردیبهشت1403) همزمان با روز جهانی کارگر، در یادواره شهدای کارگری استان در سالن همایش های شرکت لوله و مخابرات شمالغرب کشور، با اشاره به اقدامات مطلوب انجام گرفته در حوزه بیمه های اجتماعی، افزود: دولت برای اولین بار بخش عمده ای از بدهی تامین اجتماعی را تسویه کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با اشاره به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ادامه داد: قبل از دولت سیزدهم این صندوق در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت ولی در ۲ سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار نفر عضو جدید را تحت پوشش داده است.

وی، با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند، افزود: کارگران بازوی بسیار قوی و محکم برای جهش تولید و تحقق شعار سال هستند. ‌

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان دنبال تعطیل شدن واحد های تولیدی هستند ولی کارگران همواره پای کار بوده و در راستای منافع و توسعه اقتصادی کشور گام برداشته اند.

برقراری، همچنین به ضرورت توجه به نیازها و مسائل کارگران تاکید کرد و گفت: در اسلام به موضوع کار و کارگری اهمیت فراوانی داده شده است.

وی، افزود: در برخی مکاتب و جوامع به کارگران به صورت ابزاری نگاه می شود ولی در اسلام چنین نگاهی به کارگر وجود ندارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با اشاره به ضرورت انعکاس خدمات و امید آفرینی در جامعه، گفت: اکنون وظیفه همه ما نسبت به انقلاب و نظام دوچندان است و البته وظیفه داریم کاستی ها را نیز جبران کنیم.

برقراری، در پایان سخنان خود اضافه کرد:  هرکجا تفکر بسیجی وارد عمل شود، موفقیت هم در کنار آن خواهد بود.

کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز