خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۲۷۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی_سیاسی سپاه در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۳۲

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای ۲هزار و ۷۶۰ برنامه در هفته عقیدتی_سیاسی سپاه و بسیج استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام میثم فیاضی، در نشست خبری تشریح برنامه های عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج با بیان اینکه در عفته عقیدتی_سیاسی سپاه ۲هزار و ۷۶۰ عنوان برنامه برگزار می شود گفت: از این تعداد ۱۴۱ برنامه در سپاه استان اجرا می شود که برپایی گفتمان های مختلف ذیل موضوع گرامیداشت هفته معلم، تجلیل از معلمان، برگزاری مسابقات، تشکیل حلقه های صالحین، کرسی آزاد اندیشی نمونه ای از این برنامه ها است. 

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد:با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: «وعده صادق» تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز