خبرگزاری کار ایران

بازدید هیات‌رئیسه پلیس راهور فراجا از قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۲۹۷

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: قبلا همکاران ما بازدیدهایی از این محور داشتند و نواقص اعلام شده بود که اکنون بخش عمده‌ای از نواقص برطرف شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به همراه سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا و مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هلال احمر، سازمان اورژانس و مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال از فاز دوم آزادراه تهران - شمال بازدید کردند.

سردار هادیان‌فر در حاشیه این بازدید گفت: امروز بازدیدی از فاز دوم آزادراه تهران - شمال داشتیم که متخصصین عزیزمان در بنیاد مستضعفان با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه راه‌ها و مجموعه نخبگان داخلی تلاش بسیار گسترده‌ای را در ایجاد آزاد راه تهران - شمال انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: قبلا همکاران ما بازدیدهایی از این محور داشتند و نواقص اعلام شده بود که اکنون بخش عمده‌ای از نواقص برطرف شده و ایمن‌سازی‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به نکات مدنظر پلیس راهور بیان داشت: اساسی‌ترین موضوع مد نظر پلیس، ایمنی مسافران و عزیزانی است که در این مسیر تردد می‌کنند.

هادیان‌فر ادامه داد: در فاز اول مشکل اصلی ما در شهرستانک بود که در زمان برگشت و پیک سفرها از جنوب به شمال، انباشت خودروها را داشتیم، ولی الان با پیوستگی که بین فاز یک و دو ایجاد شده است، این مشکل برطرف می‌شود و سفرها روان‌تر اتفاق خواهد افتاد.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به افتتاح فاز دوم آزادراه تهران - شمال گفت: فعلا یک باند از فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پلیس در زمان پیک سفرها بنا به شرایط، محور جنوب به شمال را یکطرفه خواهد کرد یا اگر بار برگشت داشته باشیم از شمال به جنوب این محور به صورت یک‌طرفه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اخذ عوارض در آزادراه تهران - شمال خاطرنشان کرد: آنچه که در جلسه با وزیر راه و شهرسازی مطرح و مورد توافق واقع شد این بود که عوارضی فقط در یک محل اخذ شود، چون در طول ۲۲ کیلومتر در این محور امکان توقف وجود ندارد و لذا فقط در ورودی آزادراه عوارضی اخذ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مساله سوخت‌گیری در طول آزادراه تهران - شمال گفت: آنچه که مورد تاکید است، پمپ بنزین برای این محور پیش‌بینی شده است، ولی یک سری مشکلات اداری داشت که در تلاش هستیم تا باهمکاری وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مشکل حل شود و در طول مسیر امکان سوخت‌گیری برای مسافرین عزیز ممکن شود.

هادیان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که باید مورد تاکید باشد، این است که رانندگان عزیزی که در این محور تردد می‌کنند، نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و به تابلوهای افقی و عمودی و هشدارهای پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز