خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر نجف به کربلا/ تقدیر از خدمات نیروهای داوطلب درمانی و بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۵۹۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در این بازدید عبدالرضا پازوکی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه نحوه ارایه خدمات 24ساعته این درمانگاه به زایرین توضیحاتی ارایه داد.

 وی با اشاره به استقبال زایران ایرانی و عراقی از خدمات درمانی، اظهار کرد: روزانه به طور متوسط 1200 تا  1300 نفر در این درمانگاه ویزیت شده وب نا به تشخیص پزشکان معالج دارو وخدمات رایگان دریافت می کنند.

 در ادامه مشکی؛ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز طی گزارشی به اعزام تعدادی از، بیماران بدحال و دارای فوریت های، پزشکی به مراکز درمانی از جمله بیمارستان الحجه کربلا اشاره کرد و گفت : قریب به 120نفر کادر درمان شامل پزشک، پرستار، بهیار و متخصصین دارویی به صورت تمام وقت نسبت به ارایه خدمت به زایرین اقدام می کنند.

بنا بر این گزارش عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر کولیوند؛ رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  ضمن بازدید از بخش های مختلف وگفتگوی صمیمی با کادر درمان از تلاش خداپسندانه این عزیران تشکر و قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز