خبرگزاری کار ایران

نجات جان ۳۰ نفر در پی حریق در یک ساختمان اداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۲۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات جان ۳۰ نفر در پی حریق در یک ساختمان اداری در تهرانپارس خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۱۶ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان به آدرس تهرانپارس، خیابان رشید، تقاطع خیابان ۱۶۰ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات آتش‌نشانی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیده و در محل حادثه مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی با کاربری اداری که در طبقه همکف چند باب مغازه وجود داشت. در طبقه منهای یک این ساختمان دو دستگاه خودروی پرشیا و کیا دچار آتش‌سوزی شده بود و کاملا شعله‌ور بوده و آتش در حال سرایت به خودروهای مجاور بود. دود زیادی نیز طبقات را فراگرفته بود و از پنجره‌ها به بیرون زده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از برخی واحدها نفرات به کنار پنجره آمده بودند و تقاضای کمک می‌کردند. آتش‌نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شده و یک گروه به زیرزمین رفته و عملیات اطفاء را آغاز کرده و گروه دیگر با تجهیزات کامل هم از طریق نفوذ به داخل ساختمان و هم از طریق نردبان هیدرولیکی مشغول جستجو شده و موفق شدند ۳۰ نفر از افراد گرفتار در این ساختمان را خارج کنند. خدارا شکر مورد مصدومیت حاد و تلفات جانی در این عملیات گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز