خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

فوت کارگر ۴۴ ساله به دلیل سقوط در چاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۳۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر ۴۴ ساله ایرانی به دلیل سقوط در چاه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۰۴ عصر روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای ورود به چاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک سوله یک طبقه متروکه به وسعت حدود ۴۰۰ متر بود. در این سوله هیچ دستگاهی وجود نداشت و هیچ استفاده و کاربری از این سوله نمی‌شد. در این سوله یک چاه عمیق به عمق ۷۰ متر حفر شده بود و در انتهای چاه نیز به عمق ۶ الی ۷ متر آب وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اعلام شده بود که فردی که در داخل چاه بوده مشخص نبود که یا در زمان ورود و یا در هنگام خروج از چاه به دلیل جداشدن تجهیزاتش به داخل آب موجود در چاه سقوط کرده بود. افرادی که در این سوله حضور داشتند یک پمپ را برای تخلیه آب موجود در چاه کار گذاشته بودند که این پمپ دچار نقص شده بود، آتش‌نشانان مجددا پمپ را راه‌اندازی کرده و فرد نجاتگر از نیروهای آتش‌نشانی به داخل چاه رفت.

ملکی تصریح کرد: سطح آب که بالا آمده بود از طریق این پمپ تخلیه شد. در بخش انتهای چاه از دیواره‌های اطراف آب در حال ریزش به داخل چاه بود و وضعیت را خطرناک کرده بود و آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم سریعا مقداری از آب را تخلیه کردند و موفق شدند به این کارگر ۴۴ساله ایرانی دسترسی پیدا کنند و او را از عمق ۷۰ متری چاه خارج کردند. پس از بررسی عوامل اورژانس نیز مشخص شد که این فرد در همان دقایق اولیه سقوط به داخل آب موجود در چاه متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: این عملیات در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز