خبرگزاری کار ایران

محمودی:

۱۰ هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور/ امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۷۷۰

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیل‌زده کشور گفت: امدادگران این جمعیت در ۴ روز گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان حادثه‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.
به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

گفتنی است عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز