خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

طرح جامع آب خام تهران امسال تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۶۸

عضو شورای شهر تهران گفت: تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران موضوع مهمی است که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن، ضرورت دارد و تدوین این طرح، در سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ که صبح امروز (شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳) در یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۳ حدود بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه آب و پساب و روان‌آب در بودجه شهرداری درنظر گرفته شده است. این بودجه به غیر از توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌هاست.

وی با بیان این که بعد از انقلاب ۳۱ برابر توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان ها را در شهر تهران داشتیم‌، تصریح کرد: تملک ۲۰ باغ برای اضافه شدن به فضای سبز شهر تهران در برنامه است. همچنین در سال ۱۴۰۲، دو میلیون و پانصد هزار اصله درخت غرس شده است.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران موضوع مهمی است که برای آبیاری فضای سبز و مدیریت آن، ضرورت دارد که تدوین این طرح جامع، در سال جاری تکمیل می شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، پیرهادی با بیان این که با همکاری یکی از دانشگاه ها، در ۱۵ ماه آینده یک سیاهه انتشار جدید در حوزه آلودگی هوا منتشر می‌شود، ادامه داد: برقی سازی خودروها، اتوبوس و تاکسی های برقی قطعا به آلودگی هوا کمک می کند که البته در این مدت تخریب‌هایی در این زمینه انجام شده است که البته مدیران شهری باید اقدامات سازنده و مفید خود را ادامه دهند و نسبت به تخریب‌ها در زمینه برقی‌سازی ناوگان توجه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز