خبرگزاری کار ایران

بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۷۳

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط فروردین ماه امسال درپی فقدان دختری حدودا ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در جریان بررسی‌ها، پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود هشت ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته است تا با او ازدواج کند، اما پس از آن که با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده، یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با تحقیقات میدانی مشخص شد که فقدانی به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده است و آن‌ها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کرده‌اند و به این ترتیب، در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی شد و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز