خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره چگونگی اندازه‌گیری عوارض زیان‌آور بنزین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۳۷

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره اندازه‌گیری عوارض زیان‌آور بنزین از طریق نصب سامانه‌های هوشمند توضیحاتی را ارائه کرد.

«جعفر جندقی» رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نصب سامانه‌های هوشمند برای اندازه‌گیری عوارض زیان‌آور بنزین که پیش از این اطلاع رسانی شده بود، گفت: این دستگاه اندازه‌گیری توسط یک شرکت دانش‌بنیان ساخته شده است. در حال حاضر نیز یک شرکت دانش بنیان دیگر نیز دستگاهی در همین رابطه تولید و به ما معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه فرآیند دریافت استانداردهای لازم از شرکت ملی استاندارد برای این دستگاه کمی زمان‌بر بوده است، ادامه داد: با توجه به زمان بر بودن این موضوع ما این دستگاه را به دانشگاه شهید بهشتی دادیم تا بررسی های لازم را درخصوص این دستگاه انجام دهند، اما این بررسی‌ها نیز کمی طولانی شد و ما یک دانشگاه دیگر را نیز برای این منظور انتخاب کردیم و قرار است در مدت یک ماه نمونه‌گیری انجام شده و بررسی‌ها انجام شود.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: درصورتی که نتیجه بررسی‌ها مشخص شود، ما این سامانه‌های هوشمند را در چند استان به صورت پایلوت آغاز خواهیم کرد تا پس از بررسی نتایج آن در کل کشور این اقدام انجام شود.

جندقی درباره فعالیت این سامانه گفت: این دستگاه‌ها نمونه خارجی ندارد و اگر هم باشد فقط می‌توان اندازه گیری و قرائت کرد، اما دستگاهی که در داخل کشور تولید شده است هم دارای پلتفرم است و اطلاعات را دریافت می‌کند و به صورت آنلاین از طریق یک خط موبایل یا  GPRS این اطلاعات را به پلتفرم یا سکویی ارسال می‌کند و پس از آنالیز اطلاعات به صورت برخط یا آنلاین در اختیار متولیانی که باید بر این آمارها نظارت داشته باشند، قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: انشالله پس از دریافت تاییدیه‌های لازم ما به سرعت اجرای آن را به صورت پایلوت آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز