خبرگزاری کار ایران

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ هموطنِ درگیر سیل از خدمات امدادی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۳۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره بهرمندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در ۱۳ استان کشور گفت: ۳۴۴ نیز نفر توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات، بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه ، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه ، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران ، کرمان ، یزد ، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار  و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم  برنج،۶۸۴ تخته پتو،  ۹۵۸ قوطی کنسروجات،  ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه  چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیروهای این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز