خبرگزاری کار ایران

نظر شهید زاهدی درباره انتخاب بین معلمی و پاسداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۵۶

معاون اداره‌کل آموزش و پرروش استان اصفهان با بیان خاطره‌ای از شهید زاهدی گفت: زمانی که شهید فرمانده سپاه بود، خدمت او رسیدم و سوال کردم که من وارد سپاه پاسداران یا آموزش و پرورش شوم؟ شهید توصیه اکید کرد که در شرایط امروز کشور آموزش و پرورش عرصه مهم است و این سنگر را دریابید.

به گزارش ایلنا، مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به خاطره‌ای از خود با شهید زاهدی در اصفهان گفت: زمانی خدمت آن شهید که در آن وقت فرمانده سپاه بود، رسیدم و سوال پرسیدم آیا من وارد بستر مقدس سپاه پاسداران بشوم یا به آموزش و پرورش ورود کنم، آن شهید با قاطعیت به من توصیه اکید کردند که عرصه مهم در شرایط امروز کشور، آموزش و پرورش است و این سنگر را دریابید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدا را شاکریم که براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به همت دولت سیزدهم، حجم ورودی مبلغان دینی اعم از خواهر و برادر در آموزش و پرورش در قالب معلمان افزایش یافته است.

وی با اینکه فلسفه برگزاری چنین گردهمایی‌ها این است که بدانیم جمعیت کمی در آموزش و پرورش و سطح جامعه نیستیم، افزود: بر این مبنا باید با قوت و قدرت بیشتری علیه شبهات و هجمه‌های دشمنان در بستر تعلیم و تربیت اقدام و برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نم‌نبات خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که ما در مسیر حق و حقیقت بوده و بسیار افراد حسرت جایگاه ما را در آموزش و پرورش این کشور را می‌خورند، امروز دشمنان شبانه روز در پی نقشه کشی برای نوجوانان، کودکان و خاصه بستر تعلیم و تربیت ایران هستند و در مقابل ما نیز باید از خواب غفلت، کاهلی و سستی پرهیز کنیم و جهاد گونه اقدام ورزیم.

وی یادآور شد: اتحاد، همبستگی و هم‌اندیشی فی مابین طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش لازمه پیشرفت و موفقیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز