خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد؛

مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۰۷

مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی عصر امروز به میزبانی سازمان آتش نشانی و با مشارکت مؤسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر؛ مراسم اختتامیه سومین رویداد استارتاپی محصولات ایمنی و آتش نشانی با محورهایی شامل؛ توسعه فناوری های نوین در حوزه ایمنی و آتش نشانی، راهکارهای رفع چالش های تولید ملی در حوزه محصولات ایمنی، آتش نشانی و خدمات شهری، کاربرد مدل سازی کامپیوتری و واقعیت افزوده در افزایش بهره وری و توسعه مهارت آتش نشانان، تکنولوژی های جدید در نظارت و کنترل هوشمندانه ضوابط و قوانین بلند مرتبه سازی و راهکارهای ارتقای فرهنگ ایمنی در خانه و خانواده، با حضور قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، معاونان و مدیران این سازمان، مدیران آتش نشانی و ایمنی وزارت کشور، مدیر عامل سازمان آتش نشانی یزد، اساتید دانشگاه علم و صنعت و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیران عامل شرکت های ارائه دهنده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و ارائه دهندگان ایده های خلاقانه در این رویداد برگزار شد.

 قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بزرگ ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد و ارائه ایده های خلاقانه از سوی شرکت های دانش بنیان، تصریح کرد: امروزه استارتاپ ها و هوش مصنوعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. باید با نگاه تخصصی به سازمان آتش نشانی تهران، بهره گیری از تکنولوژی و مسائل روز جهانی به سمت هوشمند سازی و کیفیت پیش برویم و به رسالت خودمان یعنی نجات جان و مال انسان ها بپردازیم، همان طور که در سازمان های آتش نشانی لحظات و ثانیه ها اهمیت دارند.

وی در ادامه گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم و در حوزه آتش نشانی و ایمنی با کمک هوشمندسازی از افزایش خسارت و آسیب به جان انسان ها جلوگیری کنیم. با بالابردن بهره وری و پایین آوردن هزینه ها به سمت آینده ای روشن پیش رویم. امیدواریم در همایش آتش نشانی و ایمنی شهری که در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، حلقه ایمنی با حضور سازمان های آتش نشانی، شرکت های دانش بنیان و شرکت های ایمنی و آتش نشانی کامل شود.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ارائه دهندگان ایده های استارتاپی برتر در حوزه محصولات ایمنی و آتش نشانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز