خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تحلیف صورت گرفت؛

آغاز فعالیت رسمی 944 عضو منتخب شوراهای روستایی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۶۱۵

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۹۴۴ نفر اعضای شورای منتخب روستاها با برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیأت رئیسه، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان بیان کرد: ۳۰۴ روستای استان سمنان دارای شورا هستند که از این تعداد اعضای شورا ۲۷۸ روستا سه نفره و اعضای شورای ۱۶ روستا پنج نفره است.

وی افزود: قبل از برگزاری مراسم تحلیف، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان برای تمامی اعضای منتخب شورای روستاهای استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس‌های آموزشی لازم را برگزار کرد.

صمیمیان با اشاره به اینکه میانگین سنی اعضای شورای روستاهای استان سمنان بین ۴۰ تا ۵۰ سال است یادآور شد: از مجموع ۹۴۴ نفر راه‌یافته به ششمین دوره شوراهای روستاها، ۴۴۲ نفر در دوره قبل نیز عضو شورا بودند و ۵۰۲ نفر در این دوره از سوی مردم انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان تصریح کرد: از مجموع ۹۴۴ نفر اعضای شورای روستاهای استان سمنان، ۴۸ نفر خانم و ۸۹۶ نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: ۴۶ نفر از راه‌یافتگان به ششمین دوره شورای روستاهای استان سمنان دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد، هشت نفر دارای تحصیلات حوزی، ۱۸۶ نفر دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی، ۷۱ نفر دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بقیه تحصیلات تا مقطع دیپلم و زیر دیپلم دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز