خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل / پارس‌آباد همچنان در وضعیت زرد قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۳۷۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر غیر از شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد قرار دارد مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی می باشند.

علی محمدیان اِردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل بیان کرد: در شبانه روز گذشته 19 بیکار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند و خوشبختانه در مدت یادشده گزارش فوتی ناشی از کرونا به ثبت نرسیده است.

وی افزود: در حال حاضر غیر از شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد قرار دارد مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی می باشند؛ البته لازمه ثبات و بهبود این وضعیت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ترخیص 17 بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 91 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 22 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اِردی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون در استان تاکنون 911 هزار و 960 دوز واکسن در نوبت اول، 796 هزار و 890 دوز در نوبت دوم و 155 هزار و یک دوز در نوبت سوم تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در نوبت های سه‌گانه به یک میلیون و 869 هزار و 851 دوز رسیده است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز