خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

واژگونی اتوبوس در جاده ۶۸ یزد ۴۵ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۷۵

مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس یزد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور خرانق به یزد در صبح امروز و مصدوم شدن ۴۵ نفر خبر داد.

سیدحسین طباطبایی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس از خراسان رضوی به مقصد کهگیلویه و بویراحمد در حال تردد بود اظهار داشت: این اتوبوس با ۴۴ مسافر بزرگ‌سال و پنج کودک صبح امروز ساعت ۷ و ۱۸ دقیقه در جاده ۶۸ و حدفاصل خرانق به یزد، واژگون شد و ۴۵ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در اثر برخورد با تریلر رخ داده و سپس واژگونی صورت گرفته است ادامه داد: برای کمک به مصدومان این حادثه، تاکنون چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس یزد، اتوبوس مشهد - یاسوج و متعلق به تعاونی میهن نور یاسوج بوده است و تعداد شش مصدوم درمان سرپایی در صحنه شدند.

وی با بیان اینکه یک کد امدادی هلال احمر نیز اعزام شده است عنوان کرد: مصدومان حادثه به بیمارستان های یزد و میبد منتقل شدند.

طباطبایی ادامه داد: ۹ مصدوم در شهرستان میبد و در بیمارستان امام جعفر صادق پذیرش شدند و ۳۸ مصدوم نیز به بیمارستان های افشار، شهید رهنمون و شهید صدوقی اعزام و پذیرش شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز