خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد؛

سه شهرک صنعتی در آباده آماده جذب سرمایه گذار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۶۲

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در یک سال اخیر افزون بر 125میلیارد ریال در پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی آباده هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی پس از بازدید شهرک‌های صنعتی آباده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی آباده افزود: در این شهرستان شهرک‌های صنعتی آباده و ایزدخواست و ناحیه سورمق به فعالیت می پردازد و تمام تلاش ما تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرک‌های صنعتی فعال استان است که از وضعیت زیرساختی مطلوبی نیز برخوردار است گفت: این شهرک صنعتی که در حال حاضر 122قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در آن منعقد شده، قطب صنعتی شمال فارس محسوب می‌شود و توانسته بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در یک سال اخیر پروژه‌های زیرسازی -جدول و آسفالت بخشی از فاز دوم و جاده دسترس بین فاز اول و دوم  با اعتبار 55میلیارد ریال و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب با 12میلیارد ریال در شهرک صنعتی آباده اجرایی شده است گفت: با اجرای این طرح ها وضعیت زیرساختی این شهرک صنعتی ارتقا یافته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد:هم اکنون 63واحد صنعتی با اشتغال 900نفر در شهرک صنعتی آباده فعال است.

وی با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی ایزدخواست تصریح کرد:شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است وبا مساحت95هکتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.

هاشمی افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت ورودی این شهرک صنعتی با اعتبار 20میلیارد ریال در ماه‌های گذشته اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس  همچنین  با اشاره به وضعیت زیرساختی ناحیه صنعتی سورمق افزود : این ناحیه صنعتی 35 هکتار مساحت  دارد و هم اکنون 2قرارداد سرمایه گذاری در آن منعقد شده است.

وی افزود: این ناحیه صنعتی با توجه به نزدیکی  به استان یزد ،‌ از موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است هاشمی  با بیان اینکه مساحت کم این ناحیه صنعتی جوابگوی بالای متقاضیان در آینده نخواهد بود،خواستار اجرای طرح توسعه و الحاق بخشی از اراضی اطراف به این ناحیه صنعتی شد و گفت:مراحل اداری اجرای طرح توسعه در حال انجام است.

هاشمی  بر تکمیل زیرساخت ها در این ناحیه صنعتی تاکید کرد و گفت:در این زمینه این شهرک صنعتی در یک سال اخیر به شبکه گاز متصل شده است.

وی همچنین از تامین 2مگاوات برق برای کارخانه کاشی و سرامیک دی در ناحیه صنعتی سورمق خبر داد و گفت:این طرح با تامین اعتبار 40میلیارد ریال  توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نیز با مشارکت 550 میلیارد ریالی کارخانه کاشی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز