خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا؛

مدیران بوئین زهرا با خدمت شایسته زمینه مشارکت در انتخابات را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۹۷

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: مدیران شهرستان در تمام سطوح باید با ارائه خدمت شایسته، جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، محمد ادیب رامندی در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، به نقش مدیران در افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در ادامه بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و افتتاح آن‌ها در ایام دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: با توجه به ترفندهای دشمن در ناامید کردن مردم ، جهاد تبیین و بیان خدمات ارزشمند دولت یکی دیگر از راهکارهای امید آفرینی در مردم است.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، سبب ارتقاء اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و رهبری می‌شود و همه افرادی که متولی برگزاری انتخابات هستند موظف‌اند با رعایت بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزدها، سلامت انتخابات را تضمین کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوئین زهرا با اشاره به نقش دولت سیزدهم در توسعه همه جانبه شهرستان و نقش آن در زندگی روزمره مردم بیان کرد: در ایام پیش رو کلنگ چندین طرح بزرگ بر زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: استقرار شرکت تولیدی کاشی و سرامیک ایفا با اشتغال دو هزار نفری در بخش مرکزی، شهرک انرژی خورشیدی یک‌هزار هکتاری در بخش شال، شهرک کیف و کفش دانسفهان، افتتاح گمرک شهرک چرمسازی، افتتاح درمانگاه شبانه روزی ارداق، زیرگذر آراسنج و بهسازی محور متصل به آن، افتتاح کتابخانه سگزآباد و آبگیری سدبالاخانلو، گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم است که انشاالله به زودی به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز